Sigurna kupnja

Početna  >  Košarica

Košarica

Broj proizvoda:
Vaša košarica je trenutno prazna.

Povratak u trgovinu

Metode plaćanja

Sigurna kupnja

Omogućio

Zaštita privatnosti

1. Podaci koje prikupljamo

Prilikom prikupljanja podataka postoji mogućnost prikupljanja i „Osobnih podatka“ korisnika, na način kako ih definira Opća uredba o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća od 27 travnja 2016. broj 2016/679 (GDPR Uredba). Kada u ovoj politici koristimo pojam „Podatak“ opisujemo i „Osobni podatak“ ali i svaki drugi podatak koji prikupljamo od korisnika ili treće osobe na našim stranicama. Podatke prikupljamo na sljedeće načine:

e-mail za potrebe dostave naših posebnih ponuda. E-mail se pohranjuje u našu „newsletter“ bazu te se automatizmom dostavlja svim kontaktima iz baze. Uz e-mail se uvijek dostavlja i uputa kako možete zatražiti brisanje vaših podataka iz baze i obustaviti daljnje slanje e-mailova.

Podaci prijave: naši serveri automatski prikupljaju podatke kada korisnik ili treća osoba pristupi našoj stranici i našim uslugama te ih pospremaju u tzv „log file“ datoteke. Ovaj „log file“ može sadržavati „Internet Protocol (IP)“ adresu, adresu internetske strance koja je uputila na našu stranicu, internetski preglednik i njegove postavke, datum i vrijeme kada je usluga korištena, postavke preglednika, jezične preferencije i kolačići. Prikupljamo podatak o lokaciji korisnika i trećih osoba koji posjete našu stranicu.

Kolačići. Na našoj internetskoj stranici koristimo kolačiće i slične tehnologije za prikupljanje podataka. Za više informacija pogledajte našu politiku Kolačića.

Usluge treće strane. Na našoj internetskoj stranici možemo imati softvere treće strane implementirane na našu stranicu. Takvi softveri su društvene mreže, oglašavanje, pretraživači sadržaja, pružatelj usluga plaćanja i slično.

• Dodatne informacije. Prikupljamo svaki podatak koji biste nam poslali elektroničnom poštom. Podatke iz e-maila zadržavamo ukoliko su nam potrebni za pružanje usluga ili kako bismo odgovorili na vaš upit. Podatke koje dobivamo na ovaj način nastojimo potvrditi provjerom identiteta osobe, sve kako bismo osigurali primjenu načela transparentnosti. Također, možemo prikupiti i obraditi svaki drugi podatak koji nam dostavite pisanim putem, putem društvenih mreža, prijava za posao i sl.

2. Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

• Ime i prezime
• E-mail
• Telefon
• Adresa
• Mjesto
• Poštanski broj
• Država
• Vrsta kartice
• Broj kartice
• Vrijeme trajanja kartice
• CVV kod kartice

Monri WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

Monri WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

3. Izjava o korištenju Monri WSPay-a

Alfabit.hr koristi Monri WSPay za online plaćanja.

Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

4. Pravna osnova za obradu osobnih podataka

Prikupljamo i obrađujemo osobne podatke uvijek u skladu s pravnim normama Republike Hrvatske i Europske unije. Svaki korisnik koji izrađuje korisnički račun mora prihvatiti našu Politiku privatnosti.

Osobni podaci se uvijek prikupljaju u skladu s ovom Politikom privatnosti i Općim uvjetima. Najčešća pravna osnova je pristanak korisnika. Korisnik daje pristanak prije nego izradi korisnički račun. Korisnici i treće osobe su uvijek upitane prilikom pristupa našim stranicama da prihvate korištenje kolačića, kada je njihov pristanak za korištenje potreban. U ograničenoj količini, ponekad je neizbježno prikupiti manju količinu kolačića, tzv. „tehničkih kolačića“ čak i kada korisnik ili treća osoba nije su prihvatili kolačiće. Tako prikupljeni podaci ne sadrže osobne podatke koji se obrađuju.

5. Elektronička pošta za obradu podataka

Svaki naš korisnik ili treća osoba koja pristupa našoj stranici može nas kontaktirati putem elektroničke pošte podrska@alfabit.hr radi informacija o obradi njihovih osobnih podataka.

Odgovoriti ćemo u roku od 30 dana na svaki upit na koji možemo odgovoriti te pružiti informacije koje smo dužni pružiti. Takve informacije su: informacije koje podatke prikupljamo i obrađujemo, koje podatke možemo izbrisati, informacije o pristanku i kako povući pristanak i sl.

6. Kako obrađujemo osobne podatke

Obradu osobnih podataka uvijek provodimo zakonito, uz napore da osiguramo transparentne informacije. Podatke uvijek obrađujemo u skladu s Pravilima privatnosti i Općim uvjetima, a napose u skladu s GDPR Uredbom. Najčešća pravna osnova je privola. Međutim, ponekad pravna osnova je legitimni interes za pružanje naših usluga. Točnije, obradu vršimo:

• kako bismo pružili, unaprijedili, održavali ili zaštitili našu uslugu, internetsku stranicu i poslovanje. Ovo uključuje obradu podataka radi izvršavanja naše usluge u skladu s Općim uvjetima, sprječavanja nedostatka, grešaka, proboja sigurnosti i tehničkih poteškoća,

• kako bismo analizirali i pratili korištenje, trendova i drugih aktivnosti korisnika, na način kako to propisuje zakon ili drugi pravno obvezujući akt,

• kako bismo komunicirali s korisnicima, odgovorili na njihove zahtjeve komentare i pitanja,

• kako bismo razvili i pružili nove usluge i proizvode te nove prilike za naše korisnike,

• kako bismo korisniku ponudili nove usluge, informirali ga o novim uslugama, pogodnostima, akcijama, putem elektroničke pošte, druge pošte ili putem telefonske komunikacije, za izdavanje računa, obradu računa i u druge administrativne svrhe, kada je to propisano zakonom,

• kako bismo istražili ispriječili sigurnosne probleme i zlouporabu.

7. Otkrivanje podataka

Može se dogoditi da podatke naših Korisnika otkrivamo ili dijelimo s trećim osobama u slučaju:

• izričitog pristanka Korisnika, gdje podatke dijelimo samo u onoj mjeri u kojoj je Korisnik dao svoj pristanak,

• kada imamo nagradne igre ili natječaje i Korisnik osvoji nagradu, u skladu s Općim uvjetima, Korisnik je dužan dati nam osobne podatke, ime, prezime, adresu, broj putovnice ili osobne iskaznice, omogućiti nam uvid u fotografiju, putovnicu ili osobnu iskaznicu, proslijediti nam fotografiju s osvojenom nagradom ili slično. Podijeliti ćemo i otkriti jedino podatke o ime, prezimenu i gradu ili državi korisnika koji je osvojio nagradu, a fotografiju korisnika samo kada on na to pristane,

• u slučaju da koristimo treću osobu za izvršavanje naših obveza ili kao poslovnog partnera izvršitelja osobnih podataka. Treće osobe mogu nam primjerice pružati uslugu dostave, informatičke usluge, pohranu podataka i sl. S takvim trećim osobama uvijek potpisujemo sporazume o zaštiti osobnih podataka,

• ako nas državno tijelo pozove da u skladu s zakonskim odredbama dostavimo pojedine podatke o našim korisnicima, ako nemamo opravdan razlog posumnjati da takvo objavljivanje nije u skladu sa zakonom ili drugim propisom,

• kako bismo ostvarili svoja prava, spriječili prevaru i radi sigurnosti, uključujući ostvarivanje prava iz ugovora.

8. Prava korisnika

a) Pravo na pristup: imate pravo dobiti potvrdu obrađujemo li osobne podatke koji se odnose na Vas te ako se takvi osobni podaci obrađuju, pristup osobnim podacima i sljedećim informacijama: svrsi obrade, kategorijama osobnih podataka o kojima je riječ, primateljima kojima su osobni podaci otkriveni i razdoblju čuvanja.

b) Pravo na ispravak: imate pravo bez nepotrebnog odgađanja ishoditi ispravak netočnih osobnih podataka koji se na Vas odnose.

c) Pravo na brisanje: imate pravo tražiti brisanje osobnih podataka koji se na Vas odnose, a isti će biti obrisani ako su za to ispunjeni zakonski uvjeti, odnosno, ako uvjeti nisu ispunjeni dobiti ćete obavijest zašto se podaci ne mogu brisati.

d) Pravo na ograničenje obrade: imate pravo ishoditi ograničenje obrade ako su ispunjeni preduvjeti definirani GDPR Uredbom u članku 18.

e) Pravo na prenosivost podataka: Imate pravo zaprimiti osobne podatke koji se odnose na Vas, u strukturiranom, uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu te imate pravo prenijeti te podatke drugom voditelju obrade ako se radi o podacima nad kojima se obrada temelji na privoli ili na ugovoru te ako se obrada provodi automatiziranim putem.

f) Pravo na prigovor: Imate pravo na temelju svoje posebne situacije u svakom trenutku uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na Vas. Prigovor se podnosi putem maila na podrska@alfabit.hr, s naznakom “Prigovor na obradu osobnih podataka”.

g) Imate pravo da se na Vas ne odnosi odluka koja se temelji isključivo na automatiziranoj obradi, uključujući izradu profila, koja proizvodi pravne učinke koji se na Vas odnose ili na sličan način značajno na Vas utječu.

9. Kako štitimo vaše podatke

Poduzeli smo odgovarajuće tehničke i organizacijske sigurnosne mjere kako bismo sve osobne podatke koji se nalaze u našim bazama zaštitili od gubitka i neovlaštenog pristupa. Svi naši poslovni partneri ugovorom su se obvezale na zaštitu osobnih podataka naših korisnika. Također svaki naš zaposlenik obvezao se da sve osobne podatke čuva kao poslovnu tajnu.

10. Koji su rokovi čuvanja Vaših osobnih podataka?

Podatke koje čuvamo na temelju privole čuvamo trajno, odnosno dok god takvu privolu ne povučete. U svakom trenutku imate pravo obavijestiti nas da povlačite privolu za obradu osobnih podatka koju ste nam dali. Uz povlačenje privole možete zatražiti i brisanje Vaših osobnih podataka te druga prava prema Općoj Uredbi o zaštiti osobnih podataka. Dio osobnih podataka dužni smo čuvati prema pozitivnim propisima. Tako smo, na primjer, obvezni čuvati osobne podatke koji se odnose na izdavanje računa na rok od 11 godina. U svakom trenutku imate pravo na obavijest zašto određeni podatak ne možemo izbrisati. Po isteku razdoblja čuvanja osobne podatke brišemo trajno ili ih anonimiziramo tako da se više ne mogu povezati s Vama.

Uvjeti korištenja

Informacije o trgovcu

Naziv: Alfabit d.o.o., Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb

Sjedište: Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb

OIB: 38495030759

E-mail: podrska@alfabit.hr

Kontakt telefon/mobitel: +385 99 22 000 99

IBAN: HR4023400091111214437, Privredna banka d.d.

1. Opći uvjeti

Trgovac

• Trgovac je obrt za trgovinu i usluge pod nazivom “Alfabit d.o.o., Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb”, koja posluje na internetskoj stranici www.alfabit.hr. Detaljnije informacije vidljive su na početku ovog teksta.

Kupac

• Kupac robe je fizička osoba tj. posjetitelj web shopa koja pošalje narudžbu Trgovcu i plati ju posredstvom usluga web trgovine jasno navedenim na web stranici Trgovca. Također Kupac može biti i pravna osoba, obrtnik, Trgovac pojedinac ili fizička osoba koja obavlja poslovnu djelatnost.

• Uvjeti korištenja čine dio ugovora sklopljenog na daljinu, zajedno sa specifikacijama i cijenom jednog ili više proizvoda. Ove uvjete Kupac će jasno morati potvrditi prije potvrde narudžbe, a one će nakon potvrde narudžbe zajedno s ugovorom biti poslane korisniku na njegov/njezin e-mail.

• Trgovac može i ima pravo bilo kada izmjeniti uvjete korištenja i vrijede od trenutka nakon objave na internetskim stranicama Trgovca, s tim da su za svakog Kupca pravovaljani oni uvjeti koje dobije u samom e-mail-u s narudžbom.

• Kada Kupac potvrdi narudžbu i izvrši plaćanje, ugovor se smatra sklopljenim, a Trgovac je obvezan Kupcu poslati potvrdu o primanju narudžbe na navedeni Kupcev e-mail u samoj narudžbi.

• Kupac je odgovoran za potpuno i istinito ispunjavanje podataka prilikom naručivanja proizvoda.

• Korištenjem usluga Alfabit.hr web trgovine prihvaćate ove uvjete. Ukoliko niste suglasni s uvjetima, molimo Vas da dalje ne koristite usluge ove stranice niti da naručujete naše proizvode.

Slike i opisi

• Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u danu u kojem je izrađena narudžba te ako je ista plaćena po zaprimljenoj ponudi do kraja dana. Naknadne ponude mogu se promijeniti bez prethodne najave i promijenjena ponuda ne utječe na prethodno napravljene narudžbe.

• Razlike u nijansama boja mogu se pojaviti zbog podešavanja prikazivanja i ovise o opremi kojom Kupac pogleda slike (tamnije/svjetlije, žarke/blijede nijanse); moguće razlike u nijansama boja ne znače da je proizvod nesukladan i Trgovac se ne može penalizirati zbog toga, pogotovo kad Kupac ima pravo povratka proizvoda u zakonskom roku.

• Podaci o proizvodima koje je moguće kupiti na alfabit.hr web trgovini podložni su bugovima, nepravilnostima u radu web aplikacije, tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl.

Izjava o proizvodima

• Svi proizvodi prikazani na www.alfabit.hr su uvozni proizvodi.

Cijene

• Sve cijene prikazane na www.alfabit.hr uključuju PDV. Valuta prikazana na www.alfabit.hr je Euro (EUR), a kao sekundarna valuta prikazana je hrvatska kuna (HRK).

• U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Troškovi dostave pokazani su zasebno.

• U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

• Proizvodi se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Zadržavamo pravo promjene cijene ako nije navedeno drugačije.

Izjava o konverziji valute

• Tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 kn

• Izjava o konverziji valute vrijedi samo za plaćanje izvan RH.

• Sva plaćanja biti će izvršena u Eurima. Iznos koji će se naplatiti se dobiva kroz konverziju cijene prema važećem tečaju konverzije. Prilikom terećenja vaše kreditne kartice, isti iznos se pretvara u lokalnu valutu prema tečaju kartičnih kuća. Kao rezultat postoji mogućnost blage razlike od originalne cijene navedene na našim web stranicama.

2. Naručivanje i plaćanje

• Narudžbom prihvaćate ove uvjete. Kupnju možete ostvariti samo ako ste punoljetni (18+).

• Za kupnju na web trgovini nije potrebna registracija i isključivo se može kupiti naše proizvode kao gost. Važno je samo da Kupac točno navede e-mail adresu kako bi nakon potvrde narudžbe i unosa podataka za dostavu Kupac mogao dobiti potvrdu narudžbe.

• U trenutku narudžbe proizvoda Kupac izjavljuje da pristaje na Uvjete poslovanja, cijene i rokove dostave navedene na stranici proizvoda.

• Proizvod može naručiti Kupac koji izjavljuje da je njegov identitet stvaran, da su podaci za isporuku točni (adresa, telefon, e-mail) i da u slučaju da su isti netočni, narudžba nije valjana

• Uporaba lažnog identiteta smatra se pokušajem prevare i Trgovac zadržava pravo da o tome obavijesti nadležne organe, blokira pristup korisniku, poništi popuste i onemogući pristup web stranici.

• Kod upisivanja podataka za dostavu nužno je upisati točnu adresu i broj telefona kako bi kurirska služba mogla pravovremeno kontaktirati Kupca prije dostave.

Načini plaćanja

Načini plaćanja koji su trenutno dostupni na web trgovini su:

  1. Plaćanje pouzećem
    – Kupac nakon potvrde narudžbe dobiva e-mail s potvrdom narudžbe, a roba mu se šalje u roku 7 radnih dana.
  2. Uplatom na žiro račun
    – Kupac nakon potvrde narudžbe na e-mail dobiva sve podatke potrebne za izvršenje plaćanja. Rok za izvršenje uplate je 3 dana, nakon čega se narudžba automatski poništava.
  3. Kartično plaćanje
    – Kupac nakon potvrde narudžbe biva prebačen na sigurnu stranicu za online plaćanje gdje upisuje tražene podatke. Nakon uspješnog popunjavanja formulara na e-mail Kupca stiže potvrda narudžbe.

• Narudžba se smatra uspješnom u trenutku kada Kupac na e-mail dobije potvrdu narudžbe. Ukoliko Kupac ne dobije ovakvu e-mail poruku, molimo da pogleda u spam folder i provjeri je li narudžba možda završila tamo. Ukoliko naružba nije stigla na navedenu e-mail adresu Kupca molimo da pokuša ponovno izvršiti narudžbu.

• Ako Kupac odbije zbog nekog razloga primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Trgovac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

3. Dostava

Opći uvjeti dostave

• Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u zgradu.

• Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Okvirni je rok isporuke 7 radnih dana. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava se vrši preko dostavne službe DPD. Svi paketi su osigurani te se za svaki paket izdaje prijemni broj (broj za praćenje pošiljke).

• Povrat robe trošak je Kupca.

• U slučaju da nije moguće uredno dostaviti naručene proizvode na adresu Kupca koju je naveo u narudžbi, Kupac sam snosi sve troškove dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje će podatke navesti prilikom provjere dostave narudžbe.

Ostali uvjeti dostave

• Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

• Kupac može (bi trebao) prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja paketa i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio. U slučaju da je roba oštećena Kupac može odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

• Kupac ima mogućnost da napravi fotografiju, telefonski nas kontaktira na broj 099 22 000 99, te odmah pošalje na e-mail podrska@alfabit.hr svoje napomene.

• Kupac bi prilikom preuzimanja robe trebao potpisati otpremnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Kupac svojim potpisom time potvrđuje da je paket bio neoštećen i da je preuzet.

• Ukoliko Kupac vidi da postoji vidljivi nedostatak na proizvodu kod preuzimanja on nije dužan preuzeti proizvod, može odbiti primitak i ne snosi troškove dostave. U tom slučaju molimo Kupca da nam se što prije javi ili na mail podrska@alfabit.hr ili na broj telefona +385 99 22 000 99 kako bismo u najkraćem mogućem roku poslali novi proizvod.

• Ako Kupac, nakon što je roba obrađena sa statusom „poslana“, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima obvezu o tome obavijestiti Trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

4. Odgovornost za materijalne nedostatke

• Trgovac je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda koje se prodaju na web stranici www.alfabit.hr sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

• Trgovac odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje je imao u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Trgovac odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

• Trgovac ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Materijalni nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Trgovcu ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je Trgovac predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Trgovca o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)

Nedostaci za koje Trgovac ne odgovara:

  • Trgovac ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
  • Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati Kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
  • Ako je Kupac na temelju izjava Trgovca ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Trgovac nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci:

  • Prilikom dostave proizvoda Kupac može provjeriti ispravnost narudžbe, i dužan je provjeriti ispravnost proizvoda.
  • Kupac je dužan preuzeti proizvod na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti Trgovca u roku od osam dana inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
  • Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, Kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti Trgovcu odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
  • Ukoliko Kupac vidi da postoji vidljivi nedostatak na proizvodu kod preuzimanja on nije dužan preuzeti proizvod, može odbiti primitak i ne snosi troškove dostave. U tom slučaju molimo Kupca da nam se što prije javi ili na mail podrska@alfabit.hr ili na broj telefona +385 99 22 000 999 kako bismo u najkraćem mogućem roku poslali novi proizvod.
  • Kupac u tom slučaju ima pravo na prigovor te bi trebao poslati pisanu obavijest na e-mail podrska@alfabit.hr, s naslovom: OBAVIJEST O NEDOSTATKU.

• Trgovac će na zaprimljeni prigovor Kupcu odgovoriti najkasnije u roku 14 dana i smatrat će prigovor potrošača valjanim ako kod pregleda proizvoda utvrdi da je prigovor sukladan Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

• Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Trgovca o nedostatku može po svom izboru:

  • zahtijevati od Trgovca da nedostatak ukloni,
  • zahtijevati od Trgovca da mu preda novi proizvod bez nedostatka,
  • zahtijevati sniženje cijene,
  • izjaviti da raskida ugovor.

• Troškove otklanjanja nedostatka i dostave proizvoda bez nedostatka snosi Trgovac.

• Trgovac odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

• Kad se nakon primitka proizvoda od strane kupca pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Trgovca u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

• Trgovac ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.

• Kupac gubi pravo raskida ugovora zbog nedostatka kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju (ne mora proizvod imati celofan, ali svi sastavni dijelovi proizvoda moraju biti prisutni) u kojem ju je primio.

5. Jednostrani raskid ugovora o kupnji

• Po Zakonu o zaštiti potrošača Kupac može jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku 14 dana od točnog trenutka isporuke proizvoda.

• Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, mora Trgovca obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora

• Ugovor će se smatrati otkazanim u trenutku kada trgovac primi pisanu obavijest o čemu će obavijestiti kupca e-mailom.

• Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu roba koja je predmet ugovora predana u posjed

Povrat uplaćenog iznosa

• Ako Kupac raskine ovaj Ugovor, Trgovac će izvršiti povrat novca koji je primio od Kupca, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio Kupcevu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

• Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, Trgovac ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.

• Povrat novca Trgovac će izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu Kupac dostavi dokaz da mu je roba poslana nazad.

Povrat robe

• Robu je Kupac dužan vratiti ili je predati Trgovcu na adresi Bubnjaračka 14, 10090 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Troškovi povrata robe

• Kupac koji zatraži jednostrani raskid ugovora dužan je snositi troškove povrata proizvoda Trgovcu.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

• Sukladno čl. 77 st. 5 Zakona o zaštiti potrošača Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Trgovac po primitku vraćenog proizvoda utvrđuje postotke umanjenja iznosa povrata Kupcu uslijed umanjenja vrijednosti samog proizvoda.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • Ugovor o uslugama Trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • Predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
  • Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

6. Rješavanje sporova

• Alfabit d.o.o. omogućuje Kupcima podnošenje prigovora putem pošte na adresu firme, putem elektroničke pošte te se obvezuje odgovoriti na njih u roku od 15 dana od kada je prigovor zaprimljen.

• U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili ga prijaviti na platformi za internetsko rješavanje sporova u EU (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR)

• Eventualne sporove Trgovac i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

Kontakt:
Alfabit d.o.o.,
vl. Marko Šplajt
Bubnjaračka 14
10090 Zagreb
OIB: 38495030759
tel: +385 99 22 000 99
e-mail: podrska@alfabit.hr
IBAN: HR4023400091111214437, Privredna banka d.d.

• Kupnjom proizvoda Kupac izjavljuje da prihvaća uvjete poslovanja. Navedene odredbe mogu biti promijenjene i važeći su/primjenjuju se uvjeti u trenutku naručivanja.

Logo Alfabit

Prijavi se na newsletter i ostvari 15% popusta na PRVU narudžbu