> Česta pitanja

Česta pitanja

Na ovoj se stranici objavljuju odgovori na česta pitanja naših korisnika.

Pravna sam osoba, i trebam R1 račun

U slučaju da ste pravna osoba te trebate izdavanje R1 računa, prilikom kreiranja Vaše narudžbe odaberete samo kako kupujete za potrebe tvrtke. Zatim će Vam se otvoriti prostor za unos OIB-a, gdje u slučaju da Vas imamo već pohranjeno je dovoljno odabrati Vaše poduzeće. U slučaju da Vas nemamo u bazi, tada Vam se otvara mogućnost unosa informacija o pravnoj osobi.

Trebao bih dostavu na drugu adresu

U slučaju da želite dostavu na drugu adresu, prilikom kreiranja narudžbe možete izmijeniti podatke o adresi dostave odabirom polja izmjeni podatke.

Naplaćuje li se dostava?

Trošak dostave iznosi 5,00 € za narudžbe iznosa do 50,00 €. Narudžbe iznad 50,00 € imaju besplatnu dostavu.

Kako je moguće plaćati?

U slučaju da se odlučite za kupovinu putem web shopa moguće je jednokratno i obročno plaćanje putem kartice, digitalnih oblika i kripto valuta, virmana ili pouzeća u slučaju dostave.

Što je to pouzeće?

Pouzeće definira način plaćanja dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje je isključivo gotovinsko.

Mogu li kupovati na rate?

U slučaju da ste se odlučili za kupovinu na rate istu možete provesti do 36 rata karticama koje to omogućuju. Maksimalni prag za obročnu otplatu je 100,00 €.

Prihvaćate li čekove?

Čekove kao način plaćanja ne prihvaćamo.

Sustav mi ne prihvaća karticu?

Pokušajte unijeti sve znamenke bez razmaka ili znakova i provjerite da li ste unijeli kontrolni broj kartice.

Gdje se nalazi kontrolni broj kartice?

Kontrolni broj kartice možete pronaći na poleđini kartice.

Što ukoliko sam propustio dostavu?

U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, dostavna služba (DPD ili HP) će Vam ostaviti obavijest te imate mogućnost dogovoriti novi termin dostave.

Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?

Po svakoj uspješno provedenoj narudžbi generira se nalog koji možete pregledati na adresi elektroničke pošte koju ste predali prilikom registracije.

Zamjene ili povrat sredstava

Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše uvjete poslovanja.

Artikl koji tražim nemate u web shopu, da li ga ipak mogu nabaviti kod Vas?

Naravno, samo pošaljite upit na info@alfabit.hr

Logo Alfabit

Prijavi se na newsletter i ostvari 15% popusta na PRVU narudžbu